Voor werkgevers

Veel gestelde vragen

Hier vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen. Mocht uw vraag hier niet worden beantwoord, neem dan gerust even contact met ons op!

Hoe meld ik nieuwe medewerkers aan?

Dit kunt u doen door een medewerkerskaart in te vullen. Mocht u geen exemplaren meer beschikbaar hebben, dan kunt u deze vinden in onze urenportal. Let op, indien u de volledig ingevulde medewerkerskaart opstuurt, moet u een kopie van een geldig legitimatiebewijs bijvoegen (geen rijbewijs!). Indien u hulp nodig heeft bij het invullen kunt u altijd even contact met ons opnemen.

Wat gaan mijn medewerkers verdienen?

Dit beslist u als opdrachtgever, mits dit gelijk of boven het bruto wettelijke minimum uurloon is en voldoet aan het loonverhoudingsvoorschrift.

Wanneer moeten de uren ingeleverd worden?

Wij factureren elke dinsdag. Indien u geen vaste uren in het contract heeft opgegeven voor uw medewerkers, worden de uren welke vóór dinsdagmiddag 12:00 ingevuld zijn meegenomen met de verloning. De betaling aan uw medewerkers is uiteraard afhankelijk van de door uw medewerkers gekozen betaalfrequentie, maar zal altijd plaatsvinden op een donderdag.

Wat gebeurt er bij ziekte?

Bij ziekte hoort de medewerker u en ons daarover te melden vóór 9:30 uur van de eerste ziektedag. Vanaf de eerste ziektedag wordt voor deze medewerker geen factuur meer gestuurd. Dat is namelijk ons risico als juridisch werkgever. Hiernaast zijn wij uiteraard ook verantwoordelijk voor een correcte uitvoering van Wet Verbetering Poortwachter om de zieke medewerker op een juiste manier in het re-integratietraject te begeleiden.

Veel gestelde vragen

Op onze pagina Veel gestelde vragen vind u antwoorden op vragen die wij regelmatig ontvangen.

Liever persoonlijk contact?

Heeft u een vraag? Dan kunt u tijdens kantooruren contact met ons opnemen op 085-489 07 60